2013. november 6., szerda

Gyors sajtos pogi 2 :)

Az eredeti elgondolás innen van, de kénytelen voltam továbbfejleszteni a receptet, mert nekem nem akart összeállni rendesen a tészta.



Hozzávalók (kb. 25 db):

  • 2 dl tej
  • 1 dl olaj
  • 25 dkg Alfa-mix lisztkeverék
  • 2 g FiberHusk
  • 4 g instant élesztő
  • 3 tojás
  • 10 dkg trappista sajt

Elkészítés:
Felfőztem a tejet az olajjal, majd rögtön beleöntöttem a robotgép tálkájába. Ezután beleborítottam a lisztet is a tálkába, és elindítottam a robotgépet. Fokozatosan hozzáadtam a többi hozzávalót. Vízbe mártott kiskanállal diónyi darabokat szaggattam a tésztából, majd rizslisztes kézzel gombócokká formáztam, és szilikonos sütőpapírra tettem őket. 180 fokra előmelegített sütőben szép aranybarnára sütöttem.
A pogik kívül ropogósak, belül puhák lettek, és természetesen finomak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése