2013. november 1., péntek

GM kókuszos csigák



Hozzávalók:

  • 350 g Alfa Mix lisztkeverék
  • 150 g Schar Mix B lisztkeverék
  • 8 g FiberHusk
  • 50 g cukor
  • 1 tojás
  • 280 ml tej
  • 200 ml langyos víz
  • 20 g friss élesztő
  • pici só

Töltelék:

  • 3 dl tej
  • 1 csomag vanília puding
  • 4 ek cukor (lehet több is!)
  • 70 g kókuszreszelék (ez is lehet több!)

Elkészítése:

A töltelék alapanyagaiból sűrű masszát főzünk, és hagyjuk kihűlni.

A tészta hozzávalóit alaposan összedolgozzuk, majd két részre osztjuk. Mindegyiket külön-külön téglalap alakúra nyújtjuk, megkenjük a kókuszos massza felével, majd feltekerjük, mint a kakaós csigát, azután pedig kb. 2 cm-es szeletekre vágjuk. Én most cérnával vágtam fel a tésztát, így nem nyomódtak össze a csigák.
A csigákat sütőpapírral bélelt tepsire rakjuk. Mivel 2 tepsi csiga lett, és kevés időm volt, így hőlégkeveréssel sütöttem őket 170 fokon durván 20 perdig. Közben többször is megfordítottam a tepsiket, valamint félidőben meglocsoltam a tetejüket vaníliacukros tejjel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése